ITnews - Новости Информационных Технологий
ITnews - Новости Информационных Технологий
Суббота, 20 апреля 2024 г.  

НовостиАналитикаИнтервьюОбзорыФотогалереиWi-FiФотоновостиФорум

Марія Алєксєєнко, GIGAGROUP — Як війна змінила компанію, команду та IT-ринок

28 апреля 2022, 10:35, Сергей Решодько, ITnews

Марія Алексєєнко, комерційний директор GIGAGROUP поділилася власним досвідом, розповівши як компанії групи зустріли війну та як почуває себе телеком-ринок України сьогодні.

GIGAGROUP — група компаній, яка надає комплексні IT-рішення для бізнесу. До складу групи входить телеком-оператор GigaTrans, дата-центр GigaCenter, хмарний оператор GigaCloud та агентство з кібербезпеки GigaSafe.

Як зустріли війну в компаніях

Як і весь український бізнес, ми не мали заготовлених “інструкцій” як діяти у воєнний час. Тому останні два місяці у компаніях спиралися на антикризові плани, досвід, інколи інтуїцію та віру в команду.

Дата-центр GigaCenter — об'єкт критичної інфраструктури та з нападом росії його робота не змінилася. Ускладнилося питання логістики людей. Потрібно було подовжити зміни, забезпечити команду техпідтримки харчовими продуктами та водою. В іншому команда працює у штатному режимі.

Завдяки силам територіальної оборони та збройних сил України посилили периметр охорони дата-центру.

У роботі телеком-оператора GigaTrans припинилася частина проєктів. В одних неможливо виконати безпечне підключення, інші скасували замовники. Але ту частину робіт, яка є критичною для підтримки бізнесу наших клієнтів, ми виконуємо. Також телеком-оператор — не тільки фізичні волокна, але й захист ресурсів клієнта та власної мережі від кіберзагроз.

Збільшилася кількість аварій у нашій мережі у порівнянні з мирним часом. Впливають на це бойові дії та відсутність електроживлення в окремих районах. Наша будівельна бригада оперативно усуває такі проблеми усюди, де це можливо.

Водночас ми спостерігаємо і підвищення бізнес-активності на заході України. Львів сьогодні став новим телеком-центром і частково ми перенесли туди інфраструктуру. Наприклад, частину ядра мережі, вузла захисту від DDoS і ЗВІД, щоб "центральні" сервіси не залежали від Львова і навпаки. Тому останній місяць багато робіт виконали саме на Західній Україні та перевезли туди основний технічний персонал.

Як відбувався релокейт співробітників

Питання релокації співробітників було одним з основних. Ми розуміли, що частину співробітників не зможемо перевезти до іншого міста, адже для підтримки фізичної інфраструктури нам потрібні люди у Києві. Ще складніша ситуація з дата-центром. Упакувати всі сервери в коробочку і перевезти в інше місто не вдасться. Тому зараз організовуємо робочі процеси так, щоб команда мала всі умови для роботи в столиці.

Також є частина працівників, які працюють віддалено. Ми по можливості забезпечуємо необхідним: сисадміни налаштовують робочі місця, проводимо онлайн-зустрічі з безпеки, відправляємо потрібну техніку. Інтенсивність праці нині знизилася, адже через військові дії частина завдань стала неактуальною. Але понад 70% працівників включені у процеси та продовжують працювати над завданнями.

Як війна вплинула на клієнтів та телеком-ринок

Телеком — це дзеркало бізнесу. Він завжди показує те, що відбувається в країні.

Перші два тижні були шоковими, клієнти не були готові прийняти рішення щодо сервісів. Наразі ситуація трохи прояснилася.

Сфера розваг стала на паузу. Клієнти або призупиняють послуги, або зменшують їх обсяг до мінімуму. Роздрібна торгівля також частково ставить послуги на паузу, переважно у районах, де ведуться активні бої.

Враховуючи, що Львів сьогодні став новим діловим центром, сюди переїжджають банки, телеком-сервіси, хедофіси великих компаній. Клієнти замовляють різні послуги — від каналів зв'язку та захисту від DDoS-атак до оренди темної оптики.

У розрізі дата-центру GigaCenter виріс попит на послугу smarthands — виконання робіт з обладнанням клієнта нашими фахівцями. Під час військових дій не завжди безпечно і можливо дістатися до дата-центру, щоб перезавантажити сервер або здійснити крос-комутацію. Тому така послуга зараз є незамінною для клієнтів.

Бізнес переживає складні часи. Проте ми віримо в команду, силу духу партнерів, клієнтів та перемогу. Тому кожен з нас робить свій вклад в економіку країни та спільне майбутнє.

Пропозиції по співробітництву надсилайте - reshodko.s@gmail.com



подписка Подписка на новости информационных технологий
код для блога Получить код для блога

Смотрите также темы:
Сервіси від ІТ-дистриб'ютора: як BAKOTECH допомагає максимізувати віддачу ІТ-інвестицій
1 ноября 2023, 23:38
Про те, як зародилася ідея створення сервісів у міжнародного ІТ-дистриб'ютора BAKOTECH та як саме вони допомагають замовникам, розповіла нашій редакції Олександра Алєксєєва — Service Product Manager в департаменті B4 компанії BAKOTECH.
Євген Бадах, СЕО BAKOTECH, розповідає про зміни в бізнесі під час війни
22 апреля 2022, 12:18
BAKOTECH — міжнародний IT-дистриб'ютор з України. Війна для керівництва компанії, як і для багатьох в Україні стала неочікованою, а криза, яку вона спричинила, змусила адаптуватися та приймати рішення по ситуації.
Александр Купцикевич, FxPro: "Откат BTC до $20 тыс. к концу года"!
19 марта 2022, 19:15
Ведущий аналитик международной брокерской компании FxPro о возможном запрете криптовалют в Турции, опыте Сальвадора и стоимости "битка" в 2022 году.
Ладо Гегечкори, ОРРО AED Украина: "Reno4 - это идеи будущего в современном дизайне"!
30 ноября 2020, 23:36
Национальный тренер ОРРО AED Украина о возможностях и особенностях новой серии смартфонов Reno4 ее дизайне и флагманских технологиях внутри.



Последние новости:





Фотоновости

Еще фотоновостей!



ГлавнаяНовостиАналитикаИнтервьюОбзорыФотогалереиWi-FiФотоновостиФорум
Copyright © 2005-2012 ITnews
Любое использование материалов, опубликованных на ITnews,
разрешается только в случае указания гиперссылки на ITnews.com.ua
О нас | Прислать новость | Экспорт новостей | Подписка на новости | Реклама

TOP.proext.com