Maxxter ROAD MASTER – до 35 км на одному заряді
Як на мене, саме ця модель виглядає найцікавішою. Потужна "конячка" з двигуном на 350Вт, який працює завдяки батареї 36В/7.8 Агод. На яку дистанцію цього має вистачити? Виробник говорить про 35 кілометрів, що, погодьтесь, досить непогано. На ділі це частенько шлях на роботу/до дому, заїзд в маркет за вечерею, да й в садок за дитиною теж може вистачити. І це не рахуючи інших переваг – наприклад – їзди без пробок.
Серед інших теж цікавих особливостей моделі - РК-дисплей, та 5 рівнів потужності двигуна. "Ганяти" можна на швидкості до 25 км/год, а "поповнювати запас" акумулятора на 100% не більше, ніж за 8 годин. Поставили на зарядку на ніч і зранку абсолютно ніяких проблем з міським, чи навіть міжміським транспортом – комфортно і зручно.
• Матеріал рами: алюміній;
• Пробіг на одному заряді: до 35 км (при використанні PAS, залежить від стилю їзди, навантаження, рельєфу);
• Діаметр коліс: 700C;
• Двигун: 350 Вт, безколекторний;
• Гальма: передні та задні дискові;
• Максимальна швидкість: 25 км/год;
• 6-швидкостей, перемикач Shimano;
• Навантаження: до 110 кг;
• Вага: 21 кг.
Maxxter RUFFER – для 17+ і не тільки
Якщо попередня модель більше для, скажімо так, "вищого дивізіону", то RUFFER – крутий підлітковий "байк", який, до того ж можна скласти майже (чи навіть без майже) навпіл, "закинути" в багажник і взяти з собою, ну скажімо, в село до бабусі, на море, в парк …
Мдель доступна в кількох кольорах, серед яких чорно-сріблястий та чорно-зелений.
Ще з цікавого. В основі - літієва батарея на 48В/7.5А•год, а також 250W, безколекторний двигун. Максимальна протяжність їзди на одному заряді акумулятора – до 40 кілометрів, що ну дуже непогано. Діаметр коліс - 20 дюймів. До речі тут заявлено про покращену прохідність. Час підзарядки вбудованої батареї – до 8 годин. За перемикач швидкостей, зрозуміло що також не забули.
• Матеріал рами: алюміній;
• Батарея: літієва, 48В/7.5А•год;
• Гальма: передні та задні дискові;
• Максимальна швидкість: 25 км/год;
• 7-швидкостей, перемикач Shimano;
• Час зарядки: 6-8 годин;
• Навантаження: до 110 кг;
• Вага: 23 кг.
Maxxter CITY – для міста і передмістя
Зручний і елегантний – це якщо коротко. В цьому плані перед нами дійсно гарно зроблена модель електричного велосипеда. Як на мене, вона розрахована абсолютно на будь-яку аудиторію – від зовсім підлітка до зовсім нетипового пенсіонера.
На зараз модель доступна в трьох варіантах кольорів - сріблястому, світло-синьому та сірому кольорових рішеннях. До речі, особисто вам який більше подобається?
Щодо запасу ходу в кілометрах на одному повному заряді, то це до 40. Чому саме НЕ 40, а ДО цього показника? Все просто - 40 – це при ідеальних умовах рельєфу, а крім того, виконанні ще декількох пунктів (див. характеристики нижче), і саме від них залежить максимальна протяжність поїздки.
Вбудований 250W двигун працює безшумно. Крім того, система тут надійно захищена від вологи.
Максимальне навантаження – до 110 кг. Решта ключових характеристик нижче в таблиці.
• Тип та матеріал рами: універсальна, сталева;
• Батарея: літієва, 36В/10А•год;
• Пробіг на одному заряді: до 35 км (при використанні PAS, залежить від способу їзди, навантаження, рельєфу);
• Діаметр коліс: 26”;
• Гальма: передні V-brake, задні барабанні;
• Перемикання передач: Shimano 6-ти швидкісні;
• Максимальна швидкість: 25 км/год;
• Час зарядки: 6-8 годин;
• Вага: 27 кг.
Maxxter RANGER – цар, просто цар!
Причому я б додав що перед нами справжнісінький цар, навіть гірських доріг. Дуже потужна рама, разючий хід на "повному баку", літієва батарея 48 В/10 Агод, що зарядиться до "сотки" всього за 8 годин. Що ж, не на колесах хіба що вночі, адже навіть якщо батарея розряджена, як-то кажуть в нуль, на Maxxter RANGER можна їхати просто в форматі звичайного велосипеда. До речі, якщо кому цікаво, всі інші моделі електричних велосипедів бренда це також вміють – ніякої дискримінації тут шукати не варто.
Двигун на 350 Вт, безколекторний. Він має п’ять рівнів потужності.
Максимальне навантаження на Maxxter RANGER – до 110 кг, а максимальна швидкість їзди – 25 км/год.
Ну і ще така, так би мовити, приємність - потужний світлодіодний ліхтарик в стандартному комплекті постачання.
• Матеріал рами: алюміній;
• Батарея: літієва, 48 В / 10 Агод;
• Пробіг на одному заряді: до 45 км (при використанні PAS, залежить від стилю їзди, навантаження, рельєфу);
• Діаметр коліс: 26";
• Гальма: передні та задні дискові;
• 6-швидкостей, перемикач Shimano;
• Вага: 23 кг.
Maxxter CITY LITE - загальний улюбленець
Дана модель виконана в форматі унісекс і розрахована будь-яку аудиторію – від підлітків до пенсіонерів. Вона сподобається дівчатам, хлопцям, чоловікам, жінкам – та що там, якби новонароджені діти відразу ж вміли їздити, вони б обрали CITY LITE. І, як на мене, він цього вартий.
В основі - 250W, безколекторний двигун. "Компанію" (якщо можна так сказати) йому складає батарея на 36В/8А•год.
Запас ходу – до 30 км при навантаженні до 110 кг і рельєфу місцевості, що наближений до ідеального. Кажучи простіше, мова про "покатушки" по рівній асфальтованій дорозі. Тобто саме так, як любить місто.
• Тип та матеріал рами: універсальна, сталева;
• Батарея: літієва, 36В/10А•год;
• Пробіг на одному заряді: до 35 км (при використанні PAS, залежить від способу їзди, навантаження, рельєфу);
• Діаметр коліс: 26”;
• Двигун: 250W, безколекторний;
• Гальма: передні V-brake, задні барабанні;
• Перемикання передач: Shimano, шість швидкостей;
• Вилка: з амортизатором;
• Максимальна швидкість: 25 км/год;
• Час зарядки: 6-8 годин;
• Навантаження: до 110 кг;
• Вага: 26 кг.