Загалом у відповідних call-центрах працювало понад 800 осіб.
Заздалегідь розроблювалися сценарії спілкування з «клієнтами», операторів навчали застосовувати маніпулятивні техніки, спрямовані на виклик довіри. Зловмисники обладнали офіси електронно-обчислювальною технікою та Sip-телефонією.
Аферисти телефонували громадянам під виглядом працівників банків і мобільних операторів.
Правопорушники дізнавалися дані карток і коди із SMS-повідомлень для подальшого привласнення грошей. Також, громадянам пропонували вкладати кошти в криптовалюту чи зайнятися інвестуванням.
Правоохоронці провели 17 обшуків. Вилучено майже 900 одиниць компʼютерної техніки, а також мобільні телефони, жорсткі диски, SIM-картки та документацію.
Проводяться слідчі дії для встановлення організаторів шахрайських схем.
Відкрито чотири кримінальні провадження за ч. 2, 3, 4 ст. 190 (Шахрайство) ККУ.