Vodafone Retail відкрив одразу два магазини — в Броварах та Одесі. Для розміщення нових торгових точок обрали локації зі зручним доступом для клієнтів — супермаркет "Сільпо" та ТРЦ "Сімʼя".
Vodafone Retail продовжує працювати над розвитком і масштабуванням мережі, переосмислюючи водночас концепцію магазинів. Від початку року ритейлер перезапустив уже 11 торгових точок в оновленому форматі.
Оновлені магазини Vodafone покликані змінити уявлення про мобільний ритейл, адже стають ближчими до покупців, їхніх потреб та вподобань. Для комфортної взаємодії клієнтів з брендом перевага надається приміщенням з більшою площею та, відповідно, можливістю доступу до товарів. Vodafone Retail вдалось підвищити ефективність реформатованих торгівельних точок в середньому на 50% відсотків в порівнянні з аналогічним періодом минулого року та майже вдвічі збільшити кількість брендів, товари яких доступні в фірмових магазинах.
Незмінним для ритейл-мережі залишається високий рівень обслуговування. Завдання спеціалістів з обслуговування та продажу — розповісти про послугу, пропозицію чи товар, а також підібрати оптимальний пакет цифрових продуктів (мобільного зв’язку, домашнього інтернету чи онлайн-телебачення) і нових ґаджетів за доступною ціною.
Vodafone Retail працює омніканально. Клієнти можуть зробити покупку за найбільш зручним для себе сценарієм: оформити замовлення через інтернет-магазин Vodafone Shop, організувати Pick Up з найближчого магазину, скористатися store-to-door та онлайн-полицею. Зараз мережа магазинів Vodafone налічує 94 власні торгові точки й до кінця року планує перетнути позначку в 100 фірмових магазинів.