Попри ракетні обстріли, блекаути та інші виклики критична інфраструктура та важливі онлайн-сервіси продовжують працювати. І банки — одна з тих сфер, які подолали виклики та адаптували свої сервіси завдяки діджиталізації. Сьогодні клієнти користуються цифровими сервісами банків в будь-якій точці України та світу. А важливою складовою їх роботи 24/7 виступив безперебійний інтернет.
Команда Cominbank докладає максимум зусиль аби клієнти мали змогу користуватися банківськими сервісами цілодобово. Одна із запорук успіху — надійне партнерство з IT-підрядником: з 2017 року банк співпрацює з телеком-оператором GigaTrans.Деталі співпраці розповів Максим Дідусенко, начальник управління ІТ-інфраструктури Департаменту IT Cominbank:
«В діяльності банку якість телеком-сервісів безпосередньо впливає на імідж та конкурентоспроможність. Тож сьогодні ми тримаємо курс у бік найкращих практик управління ІТ-сервісами, наша інфраструктура відповідає вимогам ITIL, міжнародним стандартам та сучасним трендам»
Ознайомитися із кейсом можна за посиланням: https://gigatrans.ua/ua/news/it-servisu-dlya-banka-kak-it-infrastruktura-cominbank-dostigla-bespereboynosti