До Дня подяки GlobalLogic Україна провели опитування серед своїх фахівців. Айтівці розповіли, кому вони дякують щоранку та за що вдячні колегам. А також поділилися, кому завдячує IT-індустрія загалом та які технології рухатимуть її вперед у найближчі роки.
Вдячність здатна зменшувати стрес та покращувати ментальне здоров’я, свідчать дослідження вчених Каліфорнійського університету. Щоб підтримувати культуру вдячності, GlobalLogic запитали у своїх фахівців, кому і чому вони вдячні. В опитуванні взяли участь понад 800 спеціалістів компанії.
За професійне зростання понад половина учасників вдячні своїм менеджерам. Наступні в топі – класні замовники, галузеві фахівці з лекціями на YouTube, ментори на проєктах та друзі, які порекомендували приєднатися до компанії. Багато людей подякували батькам за пораду вступити у технічний ЗВО.
У топі якостей, за які інженери вдячні своїм командам – професіоналізм, почуття гумору та людяність.
А в топі приводів, яки викликали особливу вдячність до колег, часто називали такий: “Коли не турбували робочими питаннями під час відпустки”. Дякували за випадки, коли стендап зайняв рівно 10 хвилин, коли мітинг став мейлом, коли під час мітинга можна вимкнути камеру. А ще – коли на мітингу показували у камеру свого песика.
Фахівців запитали, якій пораді вони були б вдячні на початку кар’єри в IT. Найчастіше люди рекомендували б вірити в себе, переходити в IT швидше, вчити англійську, починати одразу з QA automation, а не manual. Дехто каже, що подякував би собі за таку пораду: “не боятись власних поразок, купити зручне крісло з підтримкою попереку і докупити біткоін на всі гроші”.