Абоненти мобільного оператора lifecell отримали можливість – активувати сервіси iMessage та FaceTime безпосередньо через взаємодію SIM-картки абонента та мережі lifecell.
Це забезпечує користувачам не лише зручність, а й підвищений рівень безпеки.
Потреба у верифікації номера найчастіше виникає під час першого запуску iMessage та FaceTime і вона відбувається шляхом надсилання міжнародного SMS. Утім відтепер для абонентів мережі lifecell ця процедура проходить автоматично та без додаткових витрат. Вона стане у пригоді новим користувачам Apple-пристроїв, а також тим, хто змінює SIM-картку чи переходить на новий смартфон.
Такий функціонал став можливим з оновленням iOS, яке компанія Apple випустила 1 квітня 2025 року. В Україні він доступний наразі лише абонентам lifecell, які:
- оновили свої Apple-пристрої до iOS 18.4;
- мають активну USIM-картку lifecell
- підключені до інтернету (передача даних, Wi-Fi мережа, в Україні та в роумінгу).
Переваги нового процесу верифікації для абонентів lifecell:
• немає потреби надсилати міжнародні SMS для активації сервісів iMessage та FaceTime, а, отже, нести додаткові витрати;
• верифікація здійснюється напряму через SIM-картку та мережу lifecell, що є більш захищеним методом.
Станом на кінець квітня можливістю оновленої верифікації вже скористалися майже 300 тисяч користувачів.
У мережі lifecell наразі обслуговується понад 2 мільйони смартфонів Apple, що становить близько 25% від загальної кількості смартфонів у мережі. За останні п'ять років проникнення пристроїв на базі операційної системи iOS зросло з 15% до 25%, що свідчить про стабільне зростання їх популярності серед абонентів lifecell.
Користувачі Apple-пристроїв демонструють вищий рівень споживання мобільного інтернету: середньомісячний обсяг дата-трафіку на одного користувача становить 17 ГБ, що суттєво перевищує показник серед користувачів Android-пристроїв (11,6 ГБ).
Крім того, власники пристроїв Apple активно користуються цифровими SIM-картками (eSIM). Зокрема, 89% користувачів Apple iOS у мережі lifecell обрали eSIM, у порівнянні з лише 11% серед користувачів Android-пристроїв.
lifecell продовжує впроваджувати інновації, що підвищують технологічність, якість та безпечність цифрового досвіду абонентів.