Китайська авіаційно-космічна промисловість представила концепт важкого стратегічного транспортного літака нового покоління.
Проєкт, створений у межах національної програми модернізації авіаційного флоту, передбачає використання інтегрованої схеми “крила-тулуба” (blended wing body), де фюзеляж і крило утворюють єдиний несучий корпус. Такий підхід підвищує аеродинамічну ефективність, збільшує внутрішній об’єм і знижує витрати пального, що робить літак придатним для далеких рейсів із великою масою вантажу.

Конструкція включає V-подібне хвостове оперення, стрілоподібні зовнішні частини крила, двигуни, встановлені зверху крила для оптимізації потоку повітря, а також змінену компоновку стабілізаторів для покращення керованості та стійкості на великих висотах.
Заявлені характеристики літака:
максимальна злітна маса — приблизно 470 тонн;
вантажопідйомність — до 120 тонн;
дальність польоту з повним навантаженням — 6 500 км без дозаправлення;
крейсерська швидкість — 0,85 Маха;
тяга двигуна — 370 кН.
Літак розрахований на зліт із напівпідготовлених смуг довжиною 2 600 метрів, що дозволить його експлуатацію з віддалених або польових аеродромів. При меншій масі вантажу транспортник зможе працювати на висотах до 4 000 метрів, що має особливе значення для операцій у гірських регіонах — Тибеті чи Центральній Азії.

За оцінками китайських військових експертів, новий транспортник має замінити або доповнити Y-20 Kunpeng, перевершуючи його за дальністю та вантажопідйомністю.
